Q. Er der mulighed for at få sendt varerne?

A. Ja – vi kan godt sende varene til dig. Du skal blot vælge dette under forsendelse. Der kommer fragtomkostninger på, når varen sendes. Vi har som udgangspunkt valgt at bruge GLS som har forsikring på hver pakke på op til DKK 4.500. Vores varer der sendes direkte fra fabrik (Pendel lamperne) kommer ikke nødvendigvis med GLS. Alle varer sendes forsvarligt pakket ind. Se endvidere under forsendelse.

Q. Kan jeg se varen før jeg køber?

A. Ja naturligvis – du er meget velkommen til at kontakte os og lave en aftale, hvornår det kan passe dig at komme forbi os i Hørsholm. Du kan se alle Bali lamperne medmindre de er udsolgt.

Vores langbordspendel har vi ikke på lager, da de produceres efter ordre. Bemærk i den forbindelse leveringstid herfor, noteret i SHOP. Du har dog mulighed for at se langbordsmodel hos os i beton og oxideret kobber. Ønsker du en anden model har vi en prøve af de forskellige materialer som du kan se.

Q. Kan jeg betale med kort eller MobilePay

A. I vores webshop kan du betale med de mest anvendelige kort og tillige MobilePay. Vi modtager Dankort, Visa og Mastercard. Endvidere kan du vælge Viabill og få delt dine betalinger ud i 4 dele.

Besøger du os kan du ligeledes betale med kort eller MobilePay på vores Firmanummer som er 24129 – husk .evt. at få hævet din grænse inden du kommer.

Q. Kan jeg fortryde mit køb?

A. Ja – i henhold til købeloven har du 14 dages fortrydelsesret hvis varen er købt som privatperson på vores webshop. Se gerne vores vilkår og betingelser herfor.