Returpolitik og vejledning
Vi stræber efter at sikre tilfredshed hos vores kunder, og derfor tilbyder vi en fleksibel returpolitik. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere varen indenfor 14 dage efter modtagelsen for en refusion eller ombytning.
Forudsætninger for returnering
- Varen skal være købt direkte hos www.designhome.dk.
- Varen skal være kurant, ubrugt, ubeskadiget, komplet og i salgsbar tilstand.
- Emballagen skal være original, ren og ubeskadiget.
- Returnering skal altid aftales forudgående med designhome.dk på mail eller telefon.
- Varen returneres senest 14 dage efter modtagelse.
Betingelser for returnering
Alle omkostninger i forbindelse med returnering betales af kunden/køber. Specielt fremstillede varer tages ikke retur (Det vil altid fremgå af produktsiden, om varen er specielt fremstillet). For at kunne returnere en vare bedes du grundigt sikre, at følgende betingelser er opfyldt:
- Der er højst gået 14 dage fra produktet er modtaget.
- Du har kontaktet os angående dit ønske om returnering.
- Du er indforstået med at du som køber hæfter for alle fragtomkostninger i relation til returnering og/eller ombytning af varen.
- Varen skal returneres i sin oprindelige stand med alle originale mærker og emballage intakt.
- Alle originale mærkater og manualer skal medfølge, og varens originale emballage må ikke anvendes som ydre emballage ved forsendelse og skal sikres tilstrækkeligt til ubeskadiget at kunne klare håndtering og transport af benyttede fragtvirksomheder.
- Du skal i pakken vedlægge fortrydelsesblanketten
Behandling af refusion eller ombytning
Når vi har modtaget og behandlet din returnerede vare, vil vi vurdere dens tilstand. Hvis varen opfylder returneringsbetingelserne, vil vi enten udstede en refusion til den oprindelige betalingsmetode. I tilfælde af ombygning, vil du som oftest blive instrueret af kundeservice i at bestille en ny vare på webshoppen. Husk du altid er velkommen til at kontakte os, hvis der opstår spørgsmål eller tvivl under forløbet.
Undtagelser
For defekte eller beskadigede varer, kontakt hurtigst muligt vores kundeservice og tag aldrig produktet i brug! Vedlæg meget gerne billeder af skaderne i henvendelser på e-mail.
Returlabel
For at gøre processen så let som muligt, tilbyder vi gennem vores returportal en let mulighed for at købe en returlabel der kan benyttes til at returnere produktet tilbage til os. Tryk på knappen herunder, for at købe en returlabel der sender pakken direkte tilbage til os. Hvis vægten eller pakkens mål ikke opfylder GLS / Postnords regler er det dit ansvar at finde anden transportør.